vrijdag 20 mei 2016

Vlaggenlijn...

Dag allemaal,

Op een of andere manier ben ik dol op glitters... Het By Claire garen nr 3 Sparkle was dan ook helemaal mijn favoriet. 
Toen ik aflevering 9 van Koffie en Wol zat te kijken... zag ik een gave vlaggenlijn voorbij komen...
Mijn dochter is in juni jarig, dus ik vond dat ik een goed excuus had om deze vlaggenlijn te haken...

Het was lastig kiezen uit al die mooie kleuren Sparkle, maar uiteindelijk ben ik voor wat pastel en hardere kleuren gegaan. 

Ze haken zo lekker weg, er gaan 3 vlaggen dubbeldraads uit een bol en je bent met een kwartiertje klaar... straks moet ik natuurlijk overal nog wel kwastjes aan gaan maken en ze allemaal aan elkaar gaan haken...

Het patroon en alles over de vlaggenlijn en natuurlijk de leuke afleveringen van Koffie & Wol vind je hier: http://www.wolplein.nl/blog/koffie-wol-aflevering-9-s03/


Wordt vervolgd...

Lieve groeten Anke

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt een vrolijke valggenlijn voor het feestje van jouw dochter. Hoe bevalt het haken met dit garen? Het ziet er niet zo zacht uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margaret, het garen vind ik leuk, maar het is wel stug, er staat 4 op de wikkel, ik heb nog een poncho gehaakt voor mijn dochter, gehaakt met 5,5, maar is dan nog stug. Dit komt door het draadje wat erdoor heen loopt. Maar het is wel een gaaf effect, dus als je een combi doe met gewoon garen, is het echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.