maandag 16 januari 2017

Tunisch haken...

Goedemiddag allemaal,

Na lange tijd eindelijk hier weer een berichtje van mij. Ik heb een tijdje niet gehaakt, omdat ik met een zere arm/schouder zat, maar toch gaat het weer kriebelen en ben ik met een haakprojectje begonnen wat niet te krampachtig is. Tunisch haken en wel deze super gave sjaal van ByClaire.
Het is een gratis patroon en dat vind je hier: http://www.byclaire.eu/wp-content/uploads/2016/10/Ton-sur-ton-2.2-1.pdf

Ik haak hem op haaknaald 10 met mooie wol van Schachenmayr. Fashion Nordic Dream. Een hele zachte wol en dan de kleur blauw en grijs/wit.

Het is voor mij het eerste tunische project en ja ik vind het super gaaf! Heerlijk om te doen en zeker deze sjaal is een tomeloos haakproject....


Lieve groet Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.