donderdag 18 januari 2018

Winterse sjaal

Dag allemaal,

In mijn vorige bericht had ik mijn Zweedse wanten klaar. Ik was begonnen met een bijpassende sjaal en die is nu ook klaar! Ik ben begonnen met 8 toeren vasten en daarop de Marokkaanse steek. Deze steek is in verschillende soorten op youtube te vinden, voor sjaals, omslagdoeken en dekens.  Wat een leuke steek en wat haakt hij lekker weg. Een heerlijk tomeloos haakproject. De sjaal is 180 cm lang geworden en 25 cm breed. 
Op de "boorden" heb ik met een kettingsteek een ruitpatroon gehaakt. 
Ik vind ze super leuk bij mijn Zweedse wanten passen en bij mijn donkerblauwe jas...

Ik heb de sjaal gehaakt met 2 bollen donkerblauw, 3 bollen oker en 3 bollen wit. Durable Cosy Fine op haaknaald 4.




Het is buiten wel koud en guur, met die westerse storm. Maar binnen in huis is het lekker warm en deze mooie tulpen gekocht. Wat kleur in huis...


Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.