donderdag 1 november 2018

Verwend...

Dag allemaal,

Hier weer een berichtje van mij...  
Zijn jullie ook naar de breidagen in Zwolle geweest. Ik 3 daagjes meegeweest met het Koperdraadje. Mijn favoriete wolwinkeltje in Alblasserdam, waar ik ook haakworkshops geef. Donderdags zijn we vertrokken en met z'n drieën hebben we in een hotelletje gelogeerd en vrijdag en zaterdag de beurs gedraaid. Wat was het gezellig en druk! En weer zoveel ideeën opgedaan! Echt een aanrader die breidagen.

Als je een hobby graag doe, wil ik eigenlijk ook wel goed gereedschap en mooi gereedschap... 
Ik was dan al heel lang verliefd op deze prachtige etui met haaknaalden van Tulip. De Etimo Rose.
Er zitten 10 haaknaalden in van 2 tot 6 en een schaartje en 2 stopnaalden.
Maar de prijs... 

En toen werd ik verwend, als dank voor hulp heb ik dit prachtige set gekregen, zo lief en ik ben er zo blij mee...




Bij het Koperdraadje in Alblasserdam hebben ze ook leuke project tasjes. Om je brei of haakwerk in te doen met een super leuke tekst. Ja dat is een hebbedingetje die ik ook wel graag wilde hebben...
Als ik nu naar iemand toe gaat, heb ik mijn eigen tasje...


En waar ben ik nu mee bezig om te haken? Ja met een driehoeksjaal in de Corner to Corner steek...

Na diverse workshops met de corner to corner steek, kregen we het idee voor een leuke driehoeksjaal. Een heerlijk tomeloos haakproject om niet bij na te denken... Gisteren bij het Koperdraadje  prachtig garen uit wezen zoeken, het prachtige garen Greta van Lang Yarns. Mooi verloop garen in veel verschillende kleuren bolletjes en wat leent dat goed voor deze sjaal. (3 bolletjes a 7,95 per stuk) Lang Yarns is echt een favoriet van mij en ook heerlijk om mee te haken. De corner to corner steek leent prachtig voor een driehoekssjaal en het pluisje gebruik ik voor de rand... 



Bedankt voor het lezen en kijken. Veel haakplezier en tot de volgende keer...
Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.