vrijdag 4 maart 2016

Ah tas...

Dag allemaal,

Als je veel haakt, zie je zoveel leuke dingen, die je graag ook eens uit wilt proberen...
Een van die dingen op mijn to do lijstje is een AH tas omhaken. De AH tas lag al maanden in de kast. Het katoen had ik vorig jaar mei al gekocht en nu is hij af... Ik heb hem gevoerd en hij komt nu goed van pas... een handig boodschappen tas voor de kleine boodschappen...

Het hartje op de boodschappen tas heb ik gehaakt vanaf het blog van 't Bezige bijtje. Ze heeft een gratis tutorial geschreven, die je hier kunt vinden: http://tbezigebijtje.blogspot.nl/2015/02/sweetheat-tutorial.html

Ik heb de tas gehaakt met Drops Cotton light op haaknaald 4,5  en had van elke kleur 3 bolletjes, dus 3 bolletjes wit, 3 bolletjes grijs en 3 bolletjes creme. De bodem heb ik grijs gehaakt met stokjes, daarna heb ik granny stripes gehaakt, maar dan wel tussen elke toer een losse vaste toer, zodat de vierkantjes mooi boven elkaar komen. Ik had net genoeg katoen voor alles met de 9 bollen. 

Patronen kun je vinden voor deze tas op de facebookgroep AH Shop tas: https://www.facebook.com/groups/1431247073807837/?fref=ts







Lieve groetjes van Anke

6 opmerkingen:

  1. Deze is ontzettend mooi gehaakt Anke. Prachtige kleuren en dat hart is ook super mooi.
    leuke binnenkant ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, Ik vind hem super leuk. Weet je toevallig nog hoeveel steken je opgezet hebt :) Groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, Ik vind hem super leuk. Weet je toevallig nog hoeveel steken je opgezet hebt :) Groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.