woensdag 23 maart 2016

Kleine kuikentjes...

Dag allemaal,

Waar ik nu weer mee bezig ben? Juist kleine kuikentjes in een eitje haken. Op facebook kwam dit patroontje voorbij en het is een gratis patroon van Marrot design en dat vind je hier: https://www.marrotdesign.nl/gratis-producten. Je hebt maar kleine restjes katoen nodig en het haakt lekker weg. Natuurlijk wil ik mijn kuikentjes ook in een leuk eierdoosje, dus gisteren in de supermarkt gekeken wat ze hadden. Hebben ze dit leuke ronde doosje met 7 eitjes...
Bij de kassa zegt de mevrouw voor me in de rij, wat voor eitjes heb jij nu? Ik zeg , koop de eitjes voor het leuke doosje... Uhhhh... Ja ik ga iets haken en dat moet er in... haha... 

Wordt vervolgd...



Lieve groetjes Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.