zaterdag 20 augustus 2016

Poncho...

Dag allemaal,

Graag wilde ik voor mijn dochtertje van 6 een poncho haken. Bij drops vond ik een leuk patroon en heb dit wel iets aangepast. 
Ik heb hem gehaakt met Sparkle van By Claire 3. Een leuke draad met een prachtig glimmertje erin. Door de glimmerdraad voel het niet helemaal soepel aan. Ik heb de poncho dan ook op haaknaald 6 gehaakt, zodat hij lekker soepel valt.
Gewoon een handig kledingstuk, voor op een wat koudere dag...

Bij drops vind je heel veel gratis patronen om te haken en te breien en nog leuke patronen ook, ik snuffel en graag rond: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php






Lieve groet, Anke

2 opmerkingen:

  1. Mooie poncho,Anke.Prachtig met het glitterje erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie poncho! Heb je daar ook een patroon van? Ik hoor het graag! groet adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.