zaterdag 4 maart 2017

Hygge cal week 3

Dag allemaal,

en dan zijn we alweer bezig met week 3 van de Hygge scheepjes Cal. Wat is het leuk om te doen. De techniek van borduren op je haakwerk. Met veel plezier doe ik elke week het stukje.
En hier het resultaat van week 3:


Het borduren van de kruissteekjes is goed te doen en echt heel leuk. Je ziet op de foto goed de scheepjes stonewash pluizig is. De kruissteekjes worden geborduurd met catona, een katoenen draad.

Daarnaast ben ik begonnen in het boekje Pasen Haken, dit boekje heb ik voor mijn verjaardag gekregen en nu ben ik het grote konijn aan het haken met de stugge wol Letti lope. Dit konijn wordt wel 50 cm groot, dus echt heel leuk... Bij het Koperdraadje in Alblasserdam staan het konijn en de gans al gehaakt, en als je die ziet, ben je gelijk verkocht... wordt vervolgd...


Fijn weekend, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.