maandag 6 maart 2017

Nuts about Squares CAL

Dag allemaal,

Eind maart start er weer een super gave CAL, dit keer is het een deken met blokken. En wel de Nuts about Squares CAL. 


Toen ik hem zag was ik gelijk verkocht. Eigenlijk zijn het allemaal kleine haakprojectjes in 1 deken en het leuke van deze patronen zijn, dat je er ontzettend veel van leert. Zoveel verschillende haaksteken. Hij komt in het Nederlands en Engels op de site, dus voor iedereen goed te doen, met duidelijk uitleg!

Ik ga hem haken voor mijn favoriete winkel: Het Koperdraadje te Alblasserdam.

Dus afgelopen weekend hebben Lia ( van het Koperdraadje) en ik de kleuren uitgezocht. We gaan hem haken met Stylecraft DK en hebben wel onze eigen draai er aan te geven.

Nuts about Squares geeft zelf 3 kleurstellingen aan in 3 verschillende soorten garens:


Earth, Sea & Sky,

Bij ons is het een mix geworden van de Earth & Sky en dit worden onze kleuren:


4x Petrol 1708
3x Mocha 1064
2x Duck egg 1820
3x White 1001
3x Stormbleu 1722
2x Soft Peach 1240

Elke week kunnen jullie het vierkant in de winkel bewonderen. Haken jullie gezellig mee?

Alle informatie over deze CAL kan je hier vinden: 

En natuurlijk kunnen jullie samen met Lia ook je eigen kleuren samenstellen. 
Het Koperdraadje, Scheldenplein 15, te Alblasserdam.

Lieve groet, Anke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.