zaterdag 27 mei 2017

Onderzetters...

Dag allemaal,

Het is best alweer een tijdje geleden, dat ik een blog geschreven heb. Ik haak nog best veel, alleen de 2 projecten die ik haak, nemen veel tijd in beslag. Zo ben ik nog steeds bezig met de Hygge sjaal en de Nuts about Square Cal. Elke week 3 vierkantjes haken voor een grote deken. Het is echt super leuk en je leert er heel veel van. De lapjes breng ik iedere week in het Koperdraadje, super leuk handwerkwinkeltje in Alblasserdam, waar jullie ze kunnen bewonderen...

Tussendoor doe ik nog weleens kleine werkjes. Samen met een vriendin in de tuin... We zijn bezig om met het leuke sponsjes garen Creative Bubble van Rico leuke sponsjes te haken. Dit doen we echt samen, dus dinsdag als ik even ga koffie drinken, gaan we weer verder... Wat een grappig garen is dit en ik ben benieuwd of de sponsjes ook werken...


Joy!Crafts heeft Hard sealer 6500/0219 op de markt gebracht. Een lijm, die transparant opdroogt en dan is je haakwerk hard en stevig en als het goed is waterdicht. Ik ben leuke onderzetters aan het haken voor buiten op tafel met By Claire katoen, lekker vrolijk... 


De eerste 2 onderzetters zijn klaar en ga ik nu in de hard sealer zetten. Eerst de achterkant goed ingesmeerd, omgedraaid en nu de voorkant goed ingesmeerd. 


Op een stukje aluminium folie laten drogen, voor het vastplakken aan de ondergrond...

Ik ben benieuwd na het eindresultaat. Even 24 uur wachten...


Veel haakplezier en een fijne dag, groetjes Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.