woensdag 28 juni 2017

Nuts about squares deken...

Dag allemaal,

De afgelopen weken ben ik super druk bezig geweest met de Nuts about squares deken. Het was soms wel heel pittig, maar met alle filmpjes en beschrijvingen is het allemaal weer gelukt. Alle vierkantjes zijn klaar en ik heb er heel veel van geleerd!
Afgelopen donderdag kregen we het patroon om de deken in elkaar te joinen.
Eerst maar eens alle vierkantjes op de grond neergelegd:


Nadat alles goed ligt, ben ik aan het joinen begonnen. En dat was echt gemakkelijk. Met halve vaste en ik had het met 2 dagen eigenlijk al klaar. 
Nu hebben we dan een week pauze en krijgen we volgende week donderdag de rand. 
Ik ben zelf helemaal weg van de deken. Hij is mooi, maar ook lekker warm en groot!

De kleuren die ik gebruikt heb voor deze deken zijn van Stylecrafts DK
5x Petrol 1708
3x Mocha 1064
3x Duck egg 1820
2x White 1001
3x Stormbleu 1722
2x Soft Peach 1240



Doordat sommige vierkantjes best pittig waren of veel werk, is al mijn andere haakwerk blijven liggen. De Hygge sjaal van de Scheepjes Cal ga ik nu weer lekker verder haken en borduren. Ook heb ik weer een super mooi garen gekocht. Alweer een nieuw winterwolletje van Louisa Harding. Echt een prachtig draadje bij het Koperdraadje te Alblasserdam vandaan. Wol met viscose, zo zacht. Hiervan ga ik de Lizard shawl maken...



Lieve groetjes en veel haakplezier!
Anke

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.