zaterdag 25 november 2017

Circus granny tas...

Dag allemaal,

Afgelopen week heb ik een tussendoor projectje gedaan. Ik heb natuurlijk het prachtige boek van Studio Hip en Stip liggen en daar stond deze super gave Circus Granny tas in. Deze tas is super leuk met restjes, dus ik in mijn restjes gedoken en kwam ik nog wat leuke kleuren Scheepjes Stonewash tegen en een bolletje glitter garen. Ruim voldoende voor de tas! De tas bestaat uit 13 granny's en ik heb ze allemaal tegelijk gehaakt. Dus eerst van alle 13 de eerste toer, toen bij alle 13 de tweede toer. Dit werkte snel en gemakkelijk, omdat je de toer na 1x uit je hoofd kan en daarna niet steeds weer hoeft te kijken en te lezen.

Gisterenavond had ik alle 13 granny's af en vanmiddag heb ik de tas in elkaar gehaakt, een stoffen binnenkant er in genaaid en helemaal afgewerkt.



Deze knoop had ik nog liggen en vond ik er leuk bij passen. 


En het stofje aan de binnenzijde, die ik er met de hand ingenaaid heb. 


Zo weer een leuk projectje klaar en tassen zijn altijd handig!

Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.