maandag 14 mei 2018

Sjaal...


Dag allemaal,

Wat een tijd geleden, dat jullie wat van mij hoorde. Dus nu eerst even een post van mij!
Ik heb ondertussen een super leuke sjaal gehaakt met handgeverfde wol. Ik ben helemaal dol op handgeverfde strengen... Ze zijn heel leuk en verrassend en als je er wat van haakt of breit wordt het superzacht. Het is merino socks. Dus ook geschikt voor sokkenwol, kriebelt niet. Echte merino wol met een klein beetje nylon voor de stevigheid. Ik haal de strengen bij mijn favoriete winkel het Koperdraadje te Alblasserdam, die deze wol zelf verft. 

Het zijn net snoepjes. Deze 2 strengen had ik gekocht. 400 meter per streng en een kleintje voor een accentje.


Ik ben er deze sjaal van gaan haken. De winter glow sjaal uit het Magazine Handmade Living. Ik heb hem dubbeldraads gehaakt met haaknaald 6. Het is een eenvoudige sjaal, maar door de wol heb je geen moeilijk patroon nodig. Dus echt tomeloos haken.


Ik ben super blij met mijn sjaal. Zo lekker voor het voorjaar en de kleuren ook. Hij past leuk bij mijn spijkerjasje. Ben er heel blij mee.


Lieve groet, Anke

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat jee weer een berichtje hebt gemaakt. Het garen is echt iets voor de lente. De kleuren komen mooi uit in jouw prachtige sjaal.

    Veel plezier met dragen van de sjaal, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.