vrijdag 12 oktober 2018

Wandhanger en diversen

Dag allemaal,

Nu de avondjes weer korter worden, merk ik dat  ik ook weer meer haakt.  Lekker op de bank, een muziekje aan en als het koud is onder een heerlijke warme gehaakte deken... wat heb ik dat gemist, al vind ik deze week met dat mooie weer ook wel heel lekker... Genieten van de najaarszon en heerlijke temperaturen, maar dan krijg je ook weer zin om lekker buiten te zijn.

Ik heb hele leuke handwarmers gehaakt van het prachtige garen van Lang Yarns. De wooladdicts lijn. Er is weer een leuk tijdschrift uit Let's get cosy en daar stonden ze in. Ik heb de Wooladdicts earth hiervoor gebruikt. Zo zacht...


Daarnaast ben ik met de wooladdicts love een dunner draadje, wat soort gepunnikt is een sjaal aan het haken. Wat een leuk draadje is dat, heel licht, want de bolletjes zijn maar 25 gram en er zit 121 meter op. Heel simpel , de granietsteek, maar het resultaat is al super....

Af en toe geef ik een workshop bij het Koperdraadje. Dit keer op dinsdagavond 30 oktober van deze leuke wandhanger, die ik zelf ontworpen heb.  Hij wordt in de corner to corner steek gehaakt van Scheepjes softfun.  Wil je ook komen, geef je dan op, alle info vind je op de site www.koperdraadje.nl.


Ik wens jullie veel haakplezier en bedankt voor het kijken!
Lieve groetjes Anke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.