donderdag 13 september 2018

Grinda sjaal

Dag allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen, maar het is vakantie geweest en we waren met z'n allen 4 weken vrij. Heerlijk, lekker uitgerust en het is omgevlogen... Het was ook erg warm, dus niet veel gehaakt.

Wel had ik meegedaan met de Scheepjes Cal van de Grinda sjaal. Met een bol whirl en whirlette maak je deze prachtige sjaal.
Hij is lekker ruim geworden en ik vind het patroon prachtig en hij staat super op mijn nieuwe jurkje.

Het handige aan de whirl vond ik dat je heerlijk kon doorhaken. Hij heeft een prachtig kleurverloop, dus geen draadjes aan of afhechten met 1 bol kon je bijna de gehele sjaal haken. De rand heb ik gehaakt met donkergrijze whirlette. Ik vind het heel mooi als afwerking...



Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.