donderdag 31 januari 2019

Sjaal

Dag allemaal,

Vandaag is het alweer 31 januari en dan is de eerste maand van het jaar alweer voorbij...
Ik vind hem snel gegaan, maar ik ben dan altijd lekker bezig met mijn hobby's, stil zitten kan ik niet.

Graag wil ik jullie deze sjaal laten zien met handgeverfde wol. Lia van het Koperdraadje verft altijd de mooiste strengen zelf. Ik was helemaal verliefd op de delfsblauwe strengen en had er 2 gekocht. Zelfs een sjaaltje meegehaakt, maar die droeg niet lekker. De wol uitgetrokken, en opnieuw een sjaal ermee gehaakt. Ik heb hier mini strengetjes handgeverfde wol bijgezocht om de techniek marlen uit te gebruiken. Je haak dan dubbeldraads en voegt dan steeds een kleur toe en laat een andere weg. Zo krijg je een super gaaf effect. Ik had gekozen voor de kleuren oranje, groen, roze bij de Delfsblauwe strengen en dit is het resultaat... 

Je zou niet meer zeggen dat het een Delfsblauwe kleur sjaal was, maar hij is nu echt super vrolijk en zacht...

Het is wel wat duurder handgeverfde wol, maar het resultaat geweldig. Het prikt niet, is zacht, gewoon een prachtige sjaal...




Wil je dit nu ook leren en zo een mooie sjaal haken?
Dinsdagavond 12 februari geef ik een workshop met deze techniek en deze sjaal.
Alle info vind je op www.koperdraadje.nl

Groetjes en fijne dag!
Liefs Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.