donderdag 25 april 2019

Heel veel haakprojecten...

Dag allemaal,

Hebben jullie dat nu ook, dat je best wel wat haakprojecten hebt liggen? 
1 voor als je alleen bent en goed moet opletten. 1 die je tomeloos door kunt haken, gezellig met een vriendin of familielid. 1 die je gemakkelijk meeneemt enz.

Ik had er best een aantal liggen en ik heb er ook de laatste weken veel afgemaakt..., daarom mocht ik gisteren weer een nieuw project van mijzelf starten en wel de trinity madala van It's all in a Nutshell. Het is een gratis patroon van 3 mandala's die je kunt gebruiken als raam/wandhanger of dromenvanger in verschillende maten 15 cm, 30 cm en 50 cm. Ik ben begonnen met de grootste en dit zijn mijn kleuren... 
Het patroon vind je hier.


Verder was ik met de Unicorn mandala bezig en is bijna af. Ik haak hem met een scheepjes whirl, het gemakkelijk hiervan is, dat je met niet hoeft aan te hechten of af te hechten en zo een mooi kleurverloop. Het wordt een kleedje voor op de tafel... Het is ook een gratis patroon en dat vind je hier. Dit is echt zo een werkje wat je gemakkelijk in je tas stopt en overal mee naar toe neemt.


Verder ben ik in opdracht voor het Koperdraadje bezig met iets heel leuks? Dit zijn de kleertjes, weten jullie wie het gaan worden? 11 mei hopen we ze te lanceren... spannend...


Ook heb ik deze droomdeken afgemaakt. De droomdeken 2.0. Ik heb hem gehaakt van Stylecraft dk en er zitten 9 bollen in. Het is een leuke deken geworden met al dat reliëf erin.
Lekker om 's avonds onder te kruipen als je het koud krijgt.



Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.