zaterdag 13 april 2019

Van alles en nog wat...

Dag allemaal,

Het is even geleden, maar hier van mij weer een berichtje...
Ben nog steeds druk aan het haken en zelfs staan er breiprojectjes op de naald. Sokken en een leuke Col in Fair Isle techniek.

Een paar weken geleden ben ik begonnen aan een lente/zomer sjaal met hele fluffy wol. De Rico essentials super kid mohair loves silk. Een fluffy draadje. 25 gram per bol en een lengte van 200 meter.
Ik vond het patroon van de Cherryblossomsjaal van Crochetrainbowtales zo leuk, dat ik die ervan gaat maken en vandaag....


Kijk eens hoe gaaf de cherryblossomsjaal is geworden. Ik heb hem gehaakt met rico essentials super kid mohair loves silk. Een heel fluffy draadje. 7 bolletjes gebruikt. 5 verschillende kleuren: blauw, rood, geel, roze en groen en 2 van wit. De sjaal is zo heerlijk zacht en weegt nog geen 100 gram... echt een lente/zomersjaal... Ik heb hem gehaakt met haaknaald 4,5 dus geen gepriegel.





En dit is het garen:
Verder werd ik vorige week maandag verrast op facebook met een te gekke gewonnen prijs. Ik had meegedaan bij Yarnbag.nl op facebook en je hoefde alleen je wolbesties te taggen. 
Je kon een mystery haakpakket winnen met de waarde van 170 euro en ja die heb ik gewonnen...
Zo blij...

Woensdag werd hij al afgeleverd en gaaf dat hij is, dit zat erin:


O en die grote bollen zijn lontwol, echt zo gaaf en zo zacht, net suikerspinnen... 
Nu ga ik snel wat bedenken wat ik ermee gaat doen.
Wordt het een sjaal, of een kussen of kleed? Zo lastig...
Echt van die heerlijke zomerse kleurtjes...

Lieve groet, Anke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.