maandag 21 december 2015

Paard...

Dag allemaal,

Nadat ik wat kleine wensdieren had gehaakt, wilde ik ook wat grote wensdieren haken. Mijn eerste was een paard. In het boekje werd aangegeven dat je hiervoor Scheepjes mini nooodles nodig had. Dit is een soort tricot draad. Ik heb het gehaakt op haaknaald 6. Dit was vrij pittig, omdat de draad stug is. Het leuke is dat je dan echt een groot paard krijgt. Echt een die je voor sier neerzet, want de Nooodles hebben geen hoog knuffelgehalte. Stug en hard. Hij zit nu op de kamer van mijn oudste dochter...






Lieve groetjes van Anke


1 opmerking:

  1. Hoi Anke,

    auch dieses Werk gehört zu meinen Favoriten - sehr schön gemacht!

    Liebe Grüße und Groetjes
    Bille :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.