dinsdag 22 december 2015

Ptt post tas...

Dag allemaal,

Mijn allereerste haakwerk, waar alles mee begon is deze PTT post tas. Je moest 56 vierkantjes haken en hem daarna in elkaar zetten. Het patroon komt uit de Hobbyhandig voorjaar 2012, als ik het goed heb en ik heb hem gehaakt met katoen op haaknaald 2,5.
Nadat ik alle vierkantjes gehaakt had, had ik er geen zin meer in. Toch te groot project voor de eerste keer. Totdat ik van het najaar 2015 even niets om handen had en de tas gepakt heb. Ik ben hem toen in elkaar gaan haken en eigenlijk was hij zo af. 

Gelukkig kon ik de stof om de binnenvoering te maken nog krijgen en gelijk maar afgemaakt.

Ben er nu heel blij mee, hij functioneert nu als haaktas, als ik bij een vriendin gaat haken, zit mijn haakwerk er in....





Lieve groetjes van Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.