maandag 28 december 2015

Poesje mauw...

Dag allemaal,

Toen ik het patroon van dit lieve poesje voorbij zag komen, heb ik het gelijk gekocht. Het is een patroon van Krissiedolls en heet Poesje mauw.  Ik vind heel veel Krissie doll patronen schattig en ze heeft een leuke website, die vind je hier: http://www.mykrissiedolls.nl/

Ik heb het poesje gehaakt met Stonewasch, de kleuren grijs, creme en licht roze. Ik vind Stonewash heel fijn haken, de beestjes worden lekker zacht en ze krijgen een mooie uitstraling.
Ik heb haar gehaakt op haaknaald 3.

De snorharen zijn gemaakt van die plastic touwtjes, waar je prijskaartjes in kleding mee hangt. Bij de plaatselijke kledingzaak kreeg ik een stripje van 50 mee, dus ik kan voorlopig er mee vooruit.

En dit is poesje mauw geworden...





Lieve groetjes Anke

2 opmerkingen:

  1. Schattig! Ik ben er ook mee bezig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anke,

    die sieht ja knuffig aus und du hast sie toll in Szene gesetzt.

    Liebe Bastelgrüße
    Bille

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.