zaterdag 15 oktober 2016

Funny Annayi

Dag allemaal,

Pas had ik jullie laten zien, dat ik de leuke pakketjes van Funny,s had gekocht. Ben heerlijk aan het haken geweest en het eerste pakketje is klaar.
Funny Annayi met haar zeehondje. Ik heb door haar 2 vlechtjes te geven een meisje van gemaakt.

De Funny pakketjes zijn hele complete pakketten, met daarin echt alles wat je nodig hebt om te haken. Genoeg katoen, veiligheidsoogjes en neusje, vulling, maar ook alle accessoires, zoals knoopjes en het speciale pluis garen. Ook zit er een duidelijke beschrijving bij. Alleen je moet zelf voor een haaknaald zorgen. Daardoor zijn ze ook heel leuk om als pakket weg te geven aan iemand die heel graag haakt.



De wangetjes van het meisje kleur ik met een beetje distress inkt rood/roze. Ik doe wat op een watje en wrijf voorzichtig over het wangetje. Je moet voorzichtig beginnen, want rood bevat veel kleurstof. Je kunt het ook doen met wat rouge of make up.


Wat schattig is het zeehondje geworden en dat kontje van hem, haha, dat komt zo leuk omhoog. 
Zo schattig.


Funny Annayi is echt een leuk tafereeltje om neer te zetten in de winter. Gewoon op de kast of in je raamkozijn... 

Ondertussen heb ik niet zoveel meer op de haaknaald staan. De laatste 2 weken van de Cal Mix & Match komen er aan en dat is de rand. 
Natuurlijk heb ik nog wel het slakje van de Funny,s waar ik nu ook aan gaat beginnen, maar ik vind het ook heerlijk om een tomeloos haakproject om handen te hebben. Een haakproject, die vanzelf gaat en je niet hoeft te tellen. 
Gisteren deze super leuk nieuwe garens bij het Koperdraadje te Alblasserdam gekocht. 
Scheepjes Secret Garden voor echt een tomeloos haakprojectje. Een omslag doek, bestaande uit alleen maar losse boogjes. 
Natuurlijk heb ik al een klein stukje geprobeerd. Het is echt super zacht garen en haakt heerlijk weg...

Fijn weekend!!!


Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.