zaterdag 22 oktober 2016

Funny snail Shelly...

Dag allemaal,

Afgelopen week hadden de kinderen herfstvakantie. Heerlijk zo een weekje rustig aan doen en geen rekening houden met schooltijden. Met 3 pubers op het voorgezet onderwijs en 1 klein meisje van 6 in huis. Hebben ze allemaal verschillende schooltijden. Zij vakantie, ik ook vakantie... Dus ik houd het huishouden en vooral de was goed bij, maar grote beurten komen maandag weer, als iedereen naar school is. Dit betekent dat ik ook wat meer zit en dus ook wat meer haakt ;).

Afgelopen maandag aan deze Funny begonnen, elke keer een stukje en nu is ze af. Ze is zo leuk om te maken en eigenlijk te schattig... Funny snail Shelly met haar kleine babytje...

Vooral al die accessoires, maken haar helemaal af, zoals het mooie band om het mutsje, de leuke knoopjes, voelsprieten en schattig stukje kant om haar nekje. En heel het pakket wordt compleet geleverd, met meer dan voldoende materiaal. 
Met het overige garen, kan je dan nog een klein slakje haken, waar je de download gratis kunt vinden op de Facebook pagina van de Funny's https://www.facebook.com/groups/1529677234000529/?fref=ts.
Op deze facebook pagina vind je ook alle informatie over de Funny's en welke er zijn... neem snel een kijkje en wordt lid...

De wangetjes van mijn Funny's kleur ik met distress inkt worm lipstick, een mooi rode/roze kleur, maar pas op, er zit heel veel pigment in, dus je moet het heel voorzichtig aanbrengen. 

Hier de foto,s van mijn Shelly...




Zeg mijn dochtertje van 6: Mam is dat het babyslakje?
Ja, lief he?
Haha, ja maar dan is het wel een naaktslak, want ze heeft geen huisje... :)


Lieve groetjes Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.