dinsdag 25 juli 2017

Hotel of Bees Shawl...

Dag allemaal,

Het is weer tijd om een nieuw project te maken...
Ik vind het heerlijk om Ravelry rond te kijken en daar zag ik deze prachtige shawl van Christina Hadderingh. De Hotel of Bees Shawl. Het is een assymetrische shawl, wat ik erg leuk vind.



Bij het Koperdraadje ben ik garen wezen uitzoeken en dit worden mijn kleuren, oker geel , donkerblauw en beige van Borgo de Pazzi, Amore 160. Het is een mooie draad van 100% gerecycled garen:
75% merino wol, 25% polamide 2% viscose 2% acryl 1% polyester
Gewicht/lengte: 50 gram = ca. 160 meter

Ondertussen heb ik ook nog de Lizard Shawl en de Hygge Cal op de haaknaald, maar voor elk moment moet je toch wat te haken hebben?

Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.