zaterdag 8 december 2018

Driehoeksjaal

Ja, hij is af de leuke driehoeksjaal en hij is zo mooi geworden!!!
Ik vertelde jullie al eerder erover dat ik er mee begonnen was:

Na diverse workshops met de corner to corner steek, kregen we het idee voor een leuke driehoeksjaal. Een heerlijk tomeloos haakproject om niet bij na te denken... Gisteren bij het Koperdraadje  prachtig garen uit wezen zoeken, het prachtige garen Greta van Lang Yarns. Mooi verloop garen in veel verschillende kleuren bolletjes en wat leent dat goed voor deze sjaal. (3 bolletjes a 7,95 per stuk) Lang Yarns is echt een favoriet van mij en ook heerlijk om mee te haken. De corner to corner steek leent prachtig voor een driehoekssjaal en het pluisje gebruik ik voor de rand... 

Hij was heel leuk om te haken, echt een tomeloos haakproject met de Corner to Corner steek. En het kleur verloop was echt heel leuk, elke keer weer een andere kleur, zelf tot het einde van de bol kwamen er nieuwe tinten te voorschijn. 
Ik heb de 3 bolletjes bijna opgehaakt en daarna met een pluisje een randje eromheen gehaakt.
Dit bestaat gewoon uit de eerste toer 3 lossen, halve vaste, en dan bij de tweede toer om de 3 lossen : vaste, stokje, vaste. 
Ik heb hem gehaakt op 3,5.

In het echt is hij nog veel mooier en te bewonderen bij het Koperdraadje te Alblasserdam!




Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.