maandag 10 december 2018

Omslagdoek Pollevie

Dag allemaal,

24 november was het zover, toen had ik een workshop bij het Koperdraadje gegeven door Pollevie.
Het was een dag workshop, waar we alle info kregen en ook begonnen aan een omslagdoek of tas.
Ik had er echt zoveel zin in en het was ook een super leuke dag met allemaal gezellige dames!


De omslagdoeken en tassen zijn fel gekleurd, maar daar hou ik helemaal niet van. Dus ik ben voor het prachtige garen van Borgo de Pazzi gegaan en dan de jeans. Ze hebben daar verschillende tinten in. Leuke pluisjes erbij gezocht en nog wel een pittige zalmroze kleur erbij van Lang Yarns Wool Addicts. Hieronder al mijn kleuren en bollen.


We haken dubbeldraads met haaknaald 8, dus het gaat best hard. Als eerste moet je heel de basis haken, voor je hem kan versieren. En kijk hij is al heel ver...
Ik ben nog steeds heel tevreden ermee...



En hier ben ik hem al aan het versieren... schulprand eraan, randen op gehaakt en leuke dots.
Nu verder aan bloemen e.d. 





wordt vervolgd...

Lieve groetjes Anke

Willen jullie ook deze leuke workshop volgen, kijk snel op www.koperdraadje.nl, want in januari en april komt Pollevie nog een keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.