donderdag 20 juni 2019

My Precious Cardigan



Mijn vest is ook af... een heerlijk vest met oversized mouwen. Gehaakt met het mooie garen van rico, fashion cotton light and long. 
Een tijdje geleden, stuitte ik op het  gratis patroon van ByKatherina, My Precious sweater. Een super leuke oversized trui. Nu ben ik niet zo van de truien, ik draag liever een vest en jahoor dit patroon is ook gratis beschikbaar voor een vest. My Precious cardigan. 
Ik moet wel wennen aan de oversized mouwen, maar het is echt een heerlijk vest om 's avonds als het fris is in weg te kruipen...
Ik heb hem gehaakt van Rico fashion cotton light and long de kleur blauw. Dit is een nieuw garen, super zacht en licht. Op een bol van 50 gram, zit 200 meter. Je haakt het met haaknaald 4. In deze bollen zit een licht kleurverloop, wat juist een leuk effect geeft.




Het vest heb ik precies op tijd klaar, want a.s. zaterdag 22 juni, ga ik bij Koperdraadje te Alblasserdam een workshop volgen van Pollevie om een vest te haken...
Dat gaat een lang vest worden!
Ik heb er zo een zin in! Workshops met Pollevie zijn altijd een feestje.

Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.