donderdag 13 juni 2019

Sjaals

Dag allemaal,

Met moederdag wist ik niets te vragen, ik heb alles al wat mijn hartje begeert, en ik vind het veel leuker om van de kinderen een ontbijt op bed te krijgen en lekker in de watten gelegd te worden, gewoon het stukje waardering naar je toe als moeder... tot ik een week erna dit prachtige boek zag liggen in de winkel, ja en dat vond ik een leuk kado, dus mij eigen nog verwent met dit mooie boek...
Wat een prachtige sjaals staan er in.


Ik had nog deze prachtige bol wol van Rico liggen. Creative wool degrade super 6. Een mooie whirl met verloop garen... En toen kwam ik de zijwaartse kabel tegen . Een bijna rechte sjaal met een prachtige kabel aan de zijkant...


Als je een aantal toeren gehaakt hebt, kan je het patroon uit je hoofd, dus dat is heerlijk... het haak lekker weg en het leuke is dat je elke keer een nieuwe kleur tegen komt...


Nog lang niet klaar, net over de helft, maar we vorderen gestaag. Denk dat hij straks wel 2 meter lang wordt, dus echt een sjaal, die je een paar keer kan omslaan...


Graag wil ik jullie ook nog de trinity mandala van It's all in a Nutshell laten zien. Hij is af en is zo geworden. Wat een leuk haakproject en je leer er weer heel veel mee. Reliƫfstokjes , verschillende steken. Ik raad altijd dit soort projecten aan, om nog meer haakervaring te krijgen. Ik had hem eerst aan de muur gehangen, maar hij kwam zo op mij af, dat hij nu als raam decoratie voor het raam staat. Echt een blikvanger vanaf buiten...
    

Lieve groet en veel haakplezier, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.