vrijdag 14 juni 2019

Vlaggenlijn en feest...

Afgelopen maand is onze jongste dochter alweer 9 jaar geworden... een paar jaar geleden had ik zelf een vlaggenslinger gehaakt en vond het wel leuk om er nog 1 bij te haken. Ik had nog genoeg garen liggen, dus leuke kleurtjes gezocht en aan de haak gegaan. Het patroon had ik zelf ontworpen.
Het waren weken vol lekker weer, dus ik heb de meeste vlaggentjes lekker  buiten gehaakt in het zonnetje...
Ik heb het gehaakt met By Claire 2 garen, een wat dikkere katoen/acryl mix. Lekker stevig en haakt lekker weg.


Een leuk gouddraadje om de vlaggentjes voor een sprankelend resultaat...



En hier is de vlaggenlijn klaar. Hij is ruim 3 meter lang geworden...


Verder had ik het boek Kabels Haken, waar deze leuk lampion in stond. Restjes katoen genoeg, dus aan de slag. Het was nog best een heel werk. 10 granny's daarna aan elkaar haken, maar het resultaat mag er zijn. Wilde er meer maken, maar het is dit jaar tot 1 gebleven...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.