woensdag 2 oktober 2019

Allerlei

Dag allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Ondertussen is het al oktober en was mijn laatste post in augustus. 
Ik heb echt niet stil gezeten in die tijd en heel wat projectjes afgemaakt of aan begonnen...

Als allereerste heb ik een paar sokken voor mezelf gebreid. 
Met handgeverfde wol van het Koperdraadje. Merino wol, zo zacht en het prikt niet. Heel blij met deze heerlijke warme sokken...



Natuurlijk gelijk weer een sok opgezet, dit keer op een klein rondbreinaaldje. Normaal brei ik sokken met de magicloop continentaal op de rondbreinaald, maar dan moet je steeds doorschuiven. Hier kan je in 1x rond blijven breien, zonder doorteschuiven. Het is wel even wennen en ik brei er wat losser mee... Oefening baart kunst.


Verder deze prachtige pluizige bollen van Rico gekocht en begonnen een sjaal mee te haken. De Rico essentials super kid mohair silk.
Uit het boek van Sjaals haken a la Sascha. Het is de 4e sjaal al uit het boek, maar ik kan er geen genoeg van krijgen, al die mooie patronen. Dit keer haak ik de sjaal schaduwspel...


Ook ben ik nog lekker met punchen bezig geweest en heb deze alpaca gepuncht. Ook met Rico garen, heel toepasselijk met de Rico alpaca blend Chunky. 
Ik vind het heerlijk om te doen en je hebt snel een leuk projectje klaar...



Bedankt voor het kijken, lieve groet Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.