maandag 7 oktober 2019

Sjaal en muts...

Dag allemaal,

Uit het prachtige boek Sjaals haken a la Sascha heb ik deze prachtige sjaal gehaakt. De zijwaartse chevron. Ik heb zelf bij Koperdraadje mijn wol geverfd en daar deze prachtige sjaal meegehaakt. 
De kleuren waren wel buiten mijn comfortzone, want normaal hou ik van niet van die felle kleuren, maar met het resultaat ben ik blij.



Verder had manlief een nieuwe muts nodig, ik ben ook begonnen met breien, dus een muts is een ideaal project.


Dit is hem geworden, stoer en zacht.


De hond wilde wel model zijn.


Verder zijn we nog 21 september een daagje naar zee geweest.  Heerlijk weer was het die dag. Ik neem altijd wat mee in mijn tas, dus weer wat toeren aan mijn sok gebreid. 


Veel haak en brei plezier, groetjes Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.