vrijdag 13 december 2019

Kersthanger....

Dag allemaal,

Vandaag weer een blog van mij, het is veel te lang geleden...
Ik heb niet stilgezeten met haken, maar het bloggen was er bij ingeschoten... 
Het najaar is voor mij ook altijd een drukke tijd. Naast het haken, heb ik mijn werk in kaarten maken en diverse hobbymaterialen en juist dan begint in september  het seizoen weer voor deze dingen.

Ik heb vorige maand bij het Koperdraadje in Alblasserdam een workshop corner to corner haken gegeven. Een leuke techniek, waarmee je leuke patronen in een haakwerk kunt maken.
Gaaf voor dekens, kussen, maar ook wandhangers...

Met de kerst in het zicht hebben we dit jaar de kerstboom gemaakt.

Thuis heb ik er nog wat lichtjes in gestoken en het is nu helemaal af...




Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.