vrijdag 12 juni 2020

Vlaggenlijn en kroonluchter


Dag allemaal,

De afgelopen weken heb ik lekker gehaakt. Afgelopen week was het feest bij ons. 2 jarigen en 1 geslaagde, en bij feest horen slingers.

Ik heb er in het verleden al een paar gehaakt, maar toen ik vorige week het nieuwe Happy Handmade Living magazine kocht, stond er zo een leuke in, dat ik gelijk begonnen ben.
Het was een gemakkelijk patroon, die ik na een paar vlaggentjes al uit mijn hoofd kon.

Ik heb met restjes durable cosy fine met haaknaald 4,5 18 vlaggentjes gehaakt. Met een lengte van 3 meter...





Daarnaast heb ik ook een gave kroonluchter gehaakt. Wat is dat ook een heerlijk tomeloos haakproject. Ik heb hem gehaakt met 2 bollen Durable double four met haaknaald 5 en een ring van 35 en 10 cm gebruikt.
Het is een gratis patroon op internet en die heeft Kroonluchter Britt....

Als je hem met dunner garen haakt en met een kleinere haaknaald, kan je natuurlijk verschillende maten haken... Erg gezellig in je tuin...




Naast haken ga ik ook steeds meer breien. In een volgende post ga ik daar meer over vertellen.

Ik wens jullie een fijne dag en veel handwerkplezier...

Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.